Diagnostika vozidel:

Nechce se Vám čekat na termín v servise pouze kvůli diagnostice závady?

Nejde Vám načíst vozidlo a potřebujete diagnostiku?

Potřebujete na vozidle odstranit chyby a Vaše diagnostika to nepodporuje?

Potřebujete nakódovat vstřiky, klíče apod.?

Využijte mých služeb mobilního technika, kdy přijedu za Vámi:

Co nabízím:

Při diagnostice závad vozidla používám tři varianty diagnostiky.

1. Diagnostika chybových kódů

2. Diagnostika z LOGu

3. Multitest + osciloskop

Rozsah diagnostiky:

EOBD, SRS, SAS, ABS, ESC, EPB, DPF, TPS/TPA, BRT, CVT, TPMS, HVAC, kódování vstřiků, klíčů apod.

Většina chyb, které může váš automobil mít nemusí být vidět. Odhalí je až kompletní diagnostika vozidla. Diagnostika pomůže zkontrolovat stav jednotlivých čidel, modulů, okruhů a řídících jednotek. Snadno lze odstranit chybová hlášení, která neovlivňují funkčnost vozidla nebo změnit konfiguraci vozidla. 

Provádím diagnostiku zážehových a vznětových motorů všech značek osobních vozidel i všech roků výroby včetně starších vozů. Pro diagnostiku (přenos dat) se používá několik typů fyzických vrstev. Zpočátku se jednalo o tzv. ISO9141 K-Line a L-Line, sběrnici SAE J1850 VPW a PWM. Od roku 2000 dochází k postupnému nahrazování sběrnicí CAN (Controller Area Network). Využívám více diagnostických přístrojů dle značky a stáří vozidla. 

Základní funkce: 

  • Identifikační služby – Zobrazení informací o ECU, zejména objednací číslo, výrobce, datum programování, apod.

  • Výpis paměti závad – Seznam chyb, které od poslední diagnostiky systému byly přítomny s rozlišením druhu chyb (statická, sporadická, atd.).

  • Čtení měřených hodnot – Zobrazení jednotlivých veličin měřených ECU, případně zobrazení dat přijatých od dalších systémů.

  • Test akčních členů – Testování akčních členů připojených k ECU.

  • Nastavení parametrů ECU – Reset servisních intervalů, provedení základního nastavení, přizpůsobení různých parametrů, korekce měřených hodnot.

  • Bezpečnostní funkce – Odemčení přístupu do ECU (zadání PIN kódu, RSA autorizace).

  • Aktualizace firmware – Výměna kalibračních dat nebo programového vybavení.

Dále využívám diagnostiku z LOGu to jsou aktuální data z řídících jednotek.Tuto variantu používám u komplikovanějších závad, kdy nestačí pouhá diagnostika závad. Tato metoda je pomalejší a je potřeba zkušební jízda s vozidlem pro sběr dat. Výsledky diagnostiky většinou poskytnu do 24 hodin. Tuto metodu většinou používám u závad jako: motor nemá výkon, kolísání otáček motoru apod..

Třetí specifickou diagnostikou je Multitest + osciloskop, kdy je potřeba požadovaná čidla připojit na osciloskop, kdy používám 6-ti kanálový osciloskop.

Provádím diagnostiku na vozidlech značek:

Abarth , Acura, Aixam, Alfa Romeo, Alpina, Asia Motors, Aston Martin, Audi, Austin, Bentley, BMW, Bugatti, Buick, Cadillac, Caterham, Chevrolet, 

Chrysler, Citroën, Cupra, Dacia, Daewoo, Daihatsu, Dodge, DS Automobiles, Ferrari, Fiat, Fisker, Ford, GMC, Honda, Hummer, Hyundai, Infiniti, 

Isuzu, Jaguar, Jeep, Kaipan, Kia, Koenigsegg, Lada, Lamborghini, Lancia, Land Rover, Lexus, Ligier, Lincoln, Lotus, Marcos, Maserati, Mazda, 

McLaren, Mercedes-Benz, MG, Mini, Mitsubishi, Morgan, Nissan, Oldsmobile, Opel, Pagani, Peugeot, Plymouth, Pontiac, Porsche, Proton, 

Renault, Rolls-Royce, Rover, Saab, Seat, Smart, SsangYong, Subaru, Suzuki, Škoda, Tata, Tatra, Tesla, Toyota, Triumph, TVR, Volkswagen, Volvo

Ceny za diagnostiku naleznete v záložce "Ceník".

Telefon:

Mobil: 774 888 337

E-mail:

Pracovní doba:

Po - Pá: 8:00 - 17:00h

Přes 20 let zkušeností:

Jsem zkušený odborník přes motorová vozidla. Mojí praxi se dozvíte v záložce "O mě".

Mé služby:

Diagnostika motorových vozidel.

Technická pomoc při koupi vozu

© 2023 by Dr. Repair. Proudly created with Wix.com